whatsapp
באנר עליון של נגישות אינטרנט
תמונה של הנגשת אתרים באינטרנט

בשנים האחרונות הלכה וגברה המודעות להנגשת אתרי אינטרנט לאנשים עם מוגבלות, מה שהוביל בסופו של דבר לפיתוח של תוספים שונים המאפשרים להנגיש אתרים קיימים וחדשים. אתרים אלו בדרך כלל עושים שימוש בתוסף נגישות חינמי המאפשר ברוב המקרים התאמה חלקית לאי אלו מוגבלויות או אתרים שאינם עושים שימוש כלל בתוסף נגישות וביצעו התאמות נקודתיות לצרכי נגישות. באמצעות התוסף של נגיש אקספרס תוכלו להנגיש את האתר שלכם בשלמותו תוך עמידה בתקן 5568 ברמה AA  מטעם מכון התקנים הישראלי.

מהי הנגשת אתרים באינטרנט ולמי היא מיועדת?

הנגשת אתרים באינטרנט היא פעולה שתבצעו כבעלי האתר על מנת להנגיש את האתר שלכם לאותם אנשים עם מוגבלות בכדי לאפשר להם גלישה נוחה, נעימה ושוויונית באתר שלכם. את ההתאמות ניתן לבצע בעזרת מעבר מתכנת אשר עובר על קוד האתר ובנוסף להתקין תוסף נגישות איכותי המכיל את כל אפשרויות ההנגשה הנדרשות לעמידה בתקנים הנדרשים על פי החוק. תוספים אלו יאפשרו למשל להגדיל ולהקטין את הפונט באתר, להבהיר או להכהות את המסך, לשנות את צבעי המסך לשחור ולבן, לסמן קישורים, כפתורים ותבליטים שונים ועוד.

הנגשת אתרים באינטרנט חיונית למגוון לקויות: לקויי שמיעה, אנשים עם מוגבלות מוטורית, חולי אפליפסיה, לקויי ראייה, או אפילו לאוכלוסיה מבוגרת ועוד. מרבית האנשים הללו נעזרים בעזרים וכלים שונים, דיגיטליים ופיזיים, על מנת לגלוש באינטרנט בצורה נינוחה ומאפשרת. הנגשת האתר שלכם אינה רק חובה על פי החוק היא גם תסייע לאותם אנשים עם מוגבלות לגלוש באתר שלכם בעין מפרע דבר אשר עשוי להביא אותם למעורבות עמכם ולבסוף להפוך לקוחות שלכם. בדרך זו אתם זוכים להרחיב את פעילות העסק שלכם לקהל יעד רחב יותר ואולי אפילו תזכו לאוהדים חדשים שימליצו עליכם ויפרגנו לכם. וכפועל יוצא תוכלו ליהנות מתיעדוף האתר שלכם במנועי החיפוש.

עוד מאמרים:

הנגשת אתר MAGENTO >> 

הנגשת אתר ברמה AA >> 

הנגשת אתרים באינטרנט עם תוסף נגיש אקספרס

בעזרת תוסף הנגישות של "נגיש אקספרס" תוכלו להנגיש את האתר שלכם בקלות ובמהירות, לקבל חותמת של מורשה נגישות מוסמך ולהיות רגועים שעומד בכל דרישות החוק. מעבר לכך תוכלו לשפר בעזרתו את חוויית השימוש באתר שלכם ולהרוויח לקוחות חדשים לעסק שלכם שיכולים להגיע אליכם בזכות היות אתרכם מונגש. התוסף מותאם למגוון פלטפורמות כמו וורדפרס, שופיפיי, וויקס ואחרות, ולמגוון סוגי אתרים: אתרי תדמית, אתרי מסחר, בלוגים, מגזינים, פורטלים קהילתיים ועוד. אחד היתרונות הבולטים של התוסף שלנו הוא שניתן לרכוש את התוסף בתשלום חד פעמי ללא צורך בחידוש שנתי, או לבחור במסלול החודשי/שנתי ובכך להרחיב את פעולות ההנגשה.

חברתנו נגיש אקספרס מעמידה תוסף נרחב ומקצועי, הנבנה בידי צוות מתכנתים מנוסים ונמצא תחת ליווי ופיקוח של מורשה נגישות השירות. התוסף עומד בכל דרישות התקן הישראלי להנגשת אתרים לאנשים עם מוגבלות.

תוסף פרימיום בתשלום או תוסף הנגשה חינמי?

אין זה סוד שתוכלו למצוא באינטרנט תוספים חינמיים למיניהם שתוכלו להתקין ולהשתמש בהם באתר שלכם. חשוב לציין שלרוב תוספים אלו מספקים מענה חלקי בלבד ולכן גם אם הם משפרים את הנגישות באתר שלכם ברמה מסוימת, ייתכן כי הם אינם עומדים בכל דרישות התקן הישראלי, לא מספקים הגנה מלאה וחוויית גלישה שוות זכויות לאנשים עם מוגבלות. לכן מומלץ על שימוש בתוסף פרימיום מקיף ומקצועי שיספק לכם את כל המעטפת המשפטית והערכית שאתם זקוקים לה בהנגשת האתר שלכם. לפרטים נוספים אודות התוסף ואפשרויות ההטמעה והתאמת האתר שלכם, צרו עמנו קשר באתר או בטלפון ונשמח לעמוד לשירותכם.

 

 

למידע נוסף מלאו פרטים או חייגו עכשיו 072-3976-425

"*" אינדוקטור שדות חובה

שדה זה מיועד למטרות אימות ויש להשאיר אותו ללא שינוי.