הנגשת אתרים לאוכלוסייה מבוגרת - נגיש אקספרס

הנגשת אתרים לאוכלוסייה מבוגרת – רשת ביטחון עתידית לכולם!

הנגשת אתרים לאוכלוסייה מבוגרת מסוגלת לשפר את האתר שלכם למשתמשים העכשוויים והעתידיים, כאחד.

קיים מיתוס כאילו האוכלוסייה הקשישה יותר נמנעת ברובה משימוש בטכנולוגיות חדשות. עם זאת, על פי מחקר שערך ה- AARP (The American Association of Retired Persons), נראה כי השימוש בטכנולוגיות על ידי קשישים בארה״ב דווקא גדל באופן משמעותי בשנים האחרונות. אלא ש״אַלְיָה וְקוֹץ בָּהּ״, כי עדיין רק כ-25% מאוכלוסייה זו משתמשים בביטחון בטכנולוגיה החדשה. כלומר, ממצאים אלה לא קשור דווקא לאי הרצון של המבוגרים לאמץ טכנולוגיה חדשה אלא יותר לחוסר נגישות באינטרנט שתאפשר שימוש בטכנולוגיה לכולם!

אף אחד לא יכול לעצור את תהליך ההזדקנות, לפיכך, תמיכה בטכנולוגיה עדכנית להנגשת אתר אינטרנט, תעזור לכול אחד מאיתנו במהלך שלבי החיים השונים.

החברה שלנו, ׳נגיש אקספרס׳, מבינה שהנגשה דיגיטלית למבוגרים היא נושא דחוף שבסופו של דבר ישפיע על כולם. לפיכך, אנחנו מציעים לכם לראות בנגישות אתר אינטרנט הזדמנות עסקית וחברתית מצוינת. אנחנו פועלים מתוך התפיסה שככול שהטכנולוגיה תהפוך ליותר ויותר סתגלנית ותוכל ״להזדקן״ בד בבד עם המשתמשים, כך ניתן יהיה להפחית את מספר האתגרים המקשים על המזדקנים.

נגישות אתרים היום, משמעותה שהאתר שלכם יהיה מצויד בכלים הנכונים שיוכלו לשרת את כלל הלקוחות שלכם (צעירים, מבוגרים או אנשים עם מוגבלות), לא רק היום, אלא גם בשלבי החיים העתידיים שלהם.

הפעילות של החברה שלנו מתמקדת בנגישות אתרי אינטרנט שיכולה להשפיע על העולם הדיגיטלי בדרכים רבות, ובעיקר לעזור למבוגרים ללמוד להשתמש בהנגשות הזמינות באותם אתרים שהשכילו לשפר ולהנגיש את התכנים המקוונים שלהם, כדי להעניק שירות שוויוני לכול אדם.

טכנולוגיה מסייעת התומכת באנשים עם מוגבלות, היא כלי יעיל וחיוני מאוד לכול משתמש באשר הוא, לא משנה באיזה גיל ומה רמת היכולת שלו היום. הטכנולוגיות החדשות מעצימות את הגישה לאתר שלכם ואת המסוגלות להשתמש בכול כלי דיגיטלי המשולב בו. תכנון נגישות נכון לא ישאיר אבן על אבן, כדי להבטיח מענה מותאם אישית לכול צרכי הנגישות המאפיינים את העסק המקוון שלכם.

חברה המציעה שירותים להנגשת אתרים מקוונים

אם גם אתם רוצים ליצור אתר נגיש, הגעתם למקום הנכון! אנחנו, בחברת ׳נגיש אקספרס׳, נביא את הידע המקצועי, את הכלים הטכנולוגיים העדכניים ביותר, ואת הצוות המומחה והמנוסה ביותר בתחום, כדי להנגיש גם את האתר שלכם. נגישות באתר אינטרנט מבטיחה שהעסק המקוון שלכם יפעל בהתאם לחוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלויות, ובו בזמן ייהנה מהאפשרות להגדיל את היקף ההזדמנויות העסקיות ולהרחיב את פלח הלקוחות הפוטנציאליים שלכם.

 

למידע נוסף מלאו פרטים או חייגו עכשיו 072-3976-425

"*" אינדוקטור שדות חובה

שדה זה מיועד למטרות אימות ויש להשאיר אותו ללא שינוי.