הנגשת אתרים ללקויי שמיעה - נגיש אקספרס

הנגשת אתרים ללקויי שמיעה – למה היא חשובה?

קודם כל, הנגשת אתרים ללקויי שמיעה, היא הצעד הנכון לשמירה על ׳חוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלויות׳. הפיכת האתר האינטרנטי שלכם לאתר מונגש ללקויי שמיעה, משמעותה, במידה רבה, הוספת טקסט חזותי (כיתוב, כתוביות, תמלול) לרכיבי השמע שלכם (וידאו, קטעי קול, פודקאסטים).

הנגשת אתר אינטרנט ללקויי שמיעה, המתבצעת על ידי החברה שלנו ׳נגיש אקספרס׳, מתחילה בתכנון ובבחינה מעמיקה של הצרכים והמורכבויות המאפיינים את האתר שלכם, וממשיכה בביצוע הנגשה מותאמת אישית במיוחד עבורכם.

כשצוות המומחים שלנו מתכנן הנגשת אתרים ללקויי שמיעה, הוא מתייחס הן לאנשים שנולדו עם חירשות מוחלטת ומעולם לא חוו את היכולת לשמוע; והן לאנשים שאיבדו את השמיעה בשלב מאוחר יותר בחיים והחוויה שלהם שונה לחלוטין.

לקויות שמיעה מתייחסות לדרגות שונות של פגיעה ביכולת לשמוע צלילים וקולות, או לשמוע ולהבין את הנאמר בסביבות שונות. לקויות אלה יכולות לנוע מפגיעה מזערית ועד לחירשות מלאה. הן יכולות להיות גם באוזן אחת או בשתיהן. בכול מקרה, כשמדובר בנגישות אתרים ללקויי שמיעה, נשקול היטב את הדרכים להנגשת האתר הספציפי שלכם, בהתאם למאפייני קהילת לקויי השמיעה המשתמשת באתר שלכם ולדרכי התקשורת שלהם.

מכיוון שקהילת החירשים היא די ספציפית וממוקדת, ההחלטה לבצע אופטימיזציה של האתר שלכם עבור אנשים עם לקויות שמיעה, היא צעד יעיל וחיוני ביותר. הנגשה זו עשויה לכלול הצגת סרטונים הכוללים מתרגם לשפת סימנים, כך שאנשים עם חירשות כבדה המתקשרים בשפת סימנים יוכלו להבין את הנאמר בסרטון ו/או הצגת סרטונים עם כתוביות (בעברית, באנגלית, בערבית וכו׳) לאלה שלא משתמשים בשפת הסימנים. בדרך זו ניתן להציע צורות נגישות שונות המותאמות לרמות שונות של לקויות שמיעה.

הווידאו הפך היום לאחת מצורות המדיה הנפוצות ביותר המשמשות להצגת תכנים באתרי האינטרנט. לרוע המזל בשל השמע (האודיו) בסרטונים, הוידאו הפך גם לאחת מצורות המדיה הקשות ביותר לצריכה על ידי אנשים עם לקויות שמיעה. שימוש נכון בכתוביות או בשפת סימנים בסרטונים המוצגים באתר שלכם, יכול להפוך את התוכן המוסרט שלכם להרבה יותר נגיש.

מתמחים בבניית אתרים נגישים ללקויי שמיעה

החברה שלנו, ׳נגיש אקספרס׳, מצוידת בידע ובכלים המקצועיים והטכנולוגיים הנדרשים להתאמה אישית של האתר שלכם למשתמשים עם לקויות שמיעה שלא מסוגלים לשמוע את תכני השמע שלכם. צרו קשר ונשמח להעמיד לרשותכם צוות מומחים מקצועי ואמין שיבצע את ההתאמות הנדרשות ספציפית לאתר שלכם, יתכנן ויעצב עבורכם אתר אינטרנט נגיש גם לליקויי שמיעה.

למידע נוסף מלאו פרטים או חייגו עכשיו 072-3976-425

"*" אינדוקטור שדות חובה

שדה זה מיועד למטרות אימות ויש להשאיר אותו ללא שינוי.