הנגשת אתרים לאנשים עם מוגבלות מוטורית - נגיש אקספרס

הנגשת אתרים לאנשים עם מוגבלות מוטורית – משימה אפשרית בהחלט!

החברה שלנו, ׳נגיש אקספרס׳, מציעה שפע של משאבים להנגשת אתרים לאנשים עם מוגבלות מוטורית. הצוות המקצועי והכלים הטכנולוגיים שלנו נועדו במיוחד כדי לעזור לעסק המקוון שלכם להפוך לאתר נגיש שימשוך אליו גם לקוחות פוטנציאליים עם מוגבלות מוטורית.

מהניסיון שצברנו עם השנים בתחום הנוגע לנגישות באינטרנט, למדנו שיש סיבות שונות שבגללן עסקים רבים לא מתכננים נגישות דיגיטלית. לפעמים, בגלל שהם לא מודעים לכך או שחסר להם הידע וההבנה שיעזרו להם לראות עד כמה האתר שלהם יכול להשתפר; לפעמים, בגלל שהם רגילים לעיצוב אתרים לפי איזה תקן סטנדרטי שמתעלם מהאפשרות לעיצוב החורג מהנורמה הטיפוסית; ויש גם עסקים שנגישות אתרי אינטרנט נראית להם כמו משימה בלתי אפשרית!

כאן נכנסת לתמונה החברה שלנו שמציעה לכם פתרונות שיסלקו מחסומים דיגיטליים מהאתר שלכם, ויבטיחו ששום משתמש עם מוגבלות מוטורית לא יישאר בחוץ. אנחנו נחקור לעומק את מורכבות האתר שלכם ונתאים את הנגישות באופן ספציפי לחוויית המשתמש המתאימה למאפייני האתר שלכם.

אנשים הנכללים בקטגוריית מוגבלות מוטורית, מתמודדים עם חולשה ומגבלה הקשורות לשליטה בשרירים, כמו רעידות, תנועות לא רצוניות, שיתוק, חוסר קואורדינציה, איברים חסרים, מגבלות תחושה, כאב שמפריע לתנועה וכדומה.

מוגבלויות מוטוריות מקשות על אנשים לבצע משימות פשוטות, כולל ניווט באתר. אנשים אלה עשויים להתקשות בשליטה בעכבר ובמקלדת. כיצד אפשר לעזור להם? למשל, על ידי התקנת טפסים באתר שהם עמידים בפני שגיאות (כולל שגיאות שליחה או הזנת נתונים שגויה). ניתן לעשות זאת על ידי הדגשת כל שגיאה ו/או על ידי שימוש בסקריפט שיזיז אוטומטית את הסמן אל השדה הבא בטופס.

אנשים עם מוגבלות מוטורית יכולים גם להשתמש בתוכנה שעוזרת להם לשלוט במחשב באמצעות פקודה מדוברת והכתבה קולית. במקרים אלה, חשוב שבאתר יהיו התוויות ברורות ונפוצות לשליטה על ידי המשתמש, כדי ששום מכשול לא יעמוד בדרכו ויקשה על הניווט ועל חוויית המשתמש.

מחפשים חברה מקצועית להנגשת האתר לאנשים עם מוגבלות מוטורית?

אנחנו, בחברת ׳נגיש אקספרס׳, מבינים שהיום נגישות אתר אינטרנט היא פשוט Must ולאNice to have! לכן, אנחנו מעמידים לרשותכם צוות של אנשי מקצוע מומחים בתחום המשתמשים בכלים הטכנולוגיים והמקצועיים המעודכנים ביותר, כדי ליצור עבורכם אתר נגיש מותאם אישית שעומד בדרישות ׳חוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלויות׳, ומבטיח שכול משתמש עם מוגבלות מוטורית שמגיע לאתר שלכם, יוכל לגלוש בו באופן הנוח ביותר.

למידע נוסף מלאו פרטים או חייגו עכשיו 072-3976-425

"*" אינדוקטור שדות חובה

שדה זה מיועד למטרות אימות ויש להשאיר אותו ללא שינוי.