הנגשת אתרים לחולי אפילפסיה - נגיש אקספרס

הנגשת אתרים לחולי אפילפסיה – במה מדובר?

הכניסה לאתרי אינטרנט רבים לא כוללת אזהרה למשתמשים חולי אפילפסיה. אבל היום דברים מתחילים להשתנות וגם אנחנו בחברת ׳נגיש אקספרס׳, מתכננים ומבצעים הנגשת אתרים לחולי אפילפסיה הכוללת אזהרות נחוצות לחולי אפילפסיה.

אחד ההיבטים הקשים ביותר בניווט באינטרנט לחולי אפילפסיה קשור לגלישה באתר שלא מזהיר לגבי אורות מהבהבים, דפוסים חזותיים או ניגודיות גבוהה, שעלולים לגרום להתקף אפילפסיה. נטפליקס, למשל, מציגה חלונית שמזהירה מפני אפקטים שעלולים להשפיע על צופים רגישים לאור. אמצעי זה, המזהיר צופים עם אפילפסיה, נועד להפחית את הסיכון להפעלת התקף אפילפטי או לשיבוש התפקוד הנוירולוגי. גם משחקי הווידאו המודרניים נחלצים למאמצי הנגישות וכוללים אזהרות רבות יותר ונגישות דיגיטלית המתבטאת בחלונית אזהרה המופיעה על המסך.

התקנת אזהרה לחולי אפילפסיה באתר שלכם, תאפשר לכם למשוך אליכם לקוחות שמודעים לנושא ונמנעים מגלישה לא בטוחה, מחשש לחוסר נגישות באתר אינטרנט זה או אחר. בדרך כלל, הם מסתכלים על המסך בזהירות, כך שאם משהו יצוץ הם יהיו מוכנים בזמן כדי לחסום אותו. יש חולי אפילפסיה שמראש יפתחו את האתר בחלון קטן יותר כדי שיוכלו לסגור אותו בקלות. אנחנו בחברה מבינים שהבעיה הגדולה של חולי אפילפסיה נוצרת כאשר לפתע פתאום משהו באתר מתחיל להבהב להם מול העיניים והם לא מסוגלים לסגור את האתר, כי קשה להם להסתכל על המסך ולמצוא את כפתור ה-X.

למרות שאתרים רבים החלו להנגיש את האתר שלהם לאנשים עם מוגבלות, עדיין, כשמדובר בנגישות אתרים לחולי אפילפסיה, זו עדיין נמצאת בפיגור. לאור תמונה עגומה זו, נשמח לעזור לכם להצטרף למאמץ ולהנגיש גם את האתר שלכם לאנשים עם רגישות לאור. אם, למשל, אתם רוצים להנגיש חנות מקוונת, נוכל לערוך התאמות שיבטיחו לחולי אפילפסיה – שמעוניינים לשוטט באתר כדי לקנות מכם מוצרים או ליצור אינטראקציה עם השירותים שלכם – ששום  אורות מרצדים לא יפתיעו אותם ויגרמו חלילה להתקף אפילפטי מיותר לחלוטין.

חברה המבצעת הנגשת אתרים לחולי אפילפסיה

אם גם אתם רוצים להצטרף לאתרים האחראיים שרוצים להציע מקום מוגן למשתמשים עם אפילפסיה, הגעתם למקום הנכון! החברה שלנו, ׳נגיש אקספרס׳, תעמיד לרשותכם צוות עובדים מקצועי ומיומן שיתאים את ההנגשה באופן אישי לתנאים, לצרכים ולמורכבויות של אתר האינטרנט שלכם. בדרך זו תצליחו לשפר את הדירוג שלכם במנועי החיפוש שמעדיפים להקפיץ למעלה את האתרים המונגשים לאנשים עם מוגבלות ותוכלו למשוך אליכם משתמשים רבים יותר שנרתעים מלהיכנס לאתרים לא מונגשים למשתמשים עם אפילפסיה.

למידע נוסף מלאו פרטים או חייגו עכשיו 072-3976-425

"*" אינדוקטור שדות חובה

שדה זה מיועד למטרות אימות ויש להשאיר אותו ללא שינוי.