הנגשת אתרים ללקויי ראייה - נגיש אקספרס

הנגשת אתרים ללקויי ראייה – באמצעות טכנולוגיה מתקדמת

הנגשת אתרים ללקויי ראייה, קלה היום יותר מתמיד. אנחנו, בחברת ׳נגיש אקספרס׳, משתמשים במגוון טכנולוגיות חדשניות כדי לבצע הנגשה מקצועית ומותאמת אישית למורכבות של האתר שלכם. הנה כמה דוגמאות:

׳קורא מסך׳ (Screen Reader), פועל כממשק בין המשתמש לבין מערכות ההפעלה והיישומים של המחשב, כדי להציע גישה לטקסטים דיגיטליים גם לאנשים עם לקויות ראייה. באמצעות תוכנה זו יכולים אנשים לקויי ראייה ׳לקרוא׳ את התוכן המופיע בדף האתר שלכם. ׳קורא מסך׳ מסוגל לקרוא מגוון רחב של טקסטים, כולל מילה בודדת, שורה בודדת או טקסט מלא. ניתן להשתמש בתוכנה זו גם כדי שזו תאיית מילים, תמצא מילה או קבוצת מילים ספציפית בדף האינטרנט, או תכריז על מיקום הסמן.

גם המקלדת מגויסת על ידי הטכנולוגיה לטובת לקויי הראייה. המשמעות היא שנוכל להגדיר את התכנים באתר האינטרנט שלכם, כך שהמקלדת תוכל לעזור למשתמשים עם לקויות ראייה לנווט ולהתמצא במרחבי הדף המקוון.

יצירת מבנה היררכי היא דרך נוספת המקלה על הניווט באתר. ׳קוראי מסך׳ רבים יכולים לשלוף רשימה של כותרות, כותרות משנה ומרקרים מובנים אחרים בדף. זה מאפשר לאנשים עם לקות ראייה, המשתמשים בקורא מסך או מנווטים במקלדת, לדלג למקטעים שונים בעמוד, בזכות הצגת החשיבות ההיררכית של כל האלמנטים המופיעים בדף. כדי שזה יקרה, תוכן האינטרנט צריך לכלול את התגים המתאימים (למשל: <h1> לכותרת ראשית).

הנגשת אתרים לאנשים עם לקויות ראייה לוקחת בחשבון שאנשים אלה יכולים אמנם לשמוע את מה שמתרחש בסרטון אבל עלולים לפספס מידע חשוב אחר שהם לא מסוגלים לראות. כאן באים לעזרתם תיאורי הווידאו, המונגשים בהתאמה אישית לצרכים של האתר שלכם. תיאורי וידאו מעבירים מידע על מה שמופיע על המסך ולא נאמר בקול רם.  אנחנו בחברה מודעים לחשיבותו של אלמנט נגיש זה, ומוודאים שעיצוב האתר יאפשר גישה גם לתיאורי וידאו בכול מקום שיש בכך צורך.

חברה אמינה ומקצועית להנגשת אתרים ללקויי למידה

אנו, בחברת ׳נגיש אקספרס׳, מאמינים בחובתנו המוסרית להעניק שירות מקוון שוויוני לכול אדם, לרבות לאנשים לקויי ראייה. מתוך תפיסה זו אנחנו מציעים לכם את הכלים והמיומנויות העדכניים ביותר להנגשת האתר שלכם. אחרי הכול, אתר מונגש מציע לכם מרחב הזדמנויות עסקי ואפשרות להגדיל את פלח הלקוחות הפוטנציאליים שלכם. צרו קשר כדי ליהנות מהליך הנגשה מהיר ויעיל במחיר סביר לחלוטין, במיוחד נוכח היתרונות הרבים הטמונים באתר אינטרנט נגיש לאנשים עם מוגבלות.

 

למידע נוסף מלאו פרטים או חייגו עכשיו 072-3976-425

"*" אינדוקטור שדות חובה

שדה זה מיועד למטרות אימות ויש להשאיר אותו ללא שינוי.