whatsapp
באנר עליון של נגישות אינטרנט
תמונה של הנגשת אתרים לבעלי מוגבלויות

בניית אתר אינטרנט מקצועי לעסק שלכם יאפשר לכם להגביר את החשיפה למותג שלכם ולאפשר לגולשים ליהנות מהתכנים, הטיפים, המוצרים והשירותים שיש לכם להציע. מאז שנת 2017 נכנס לתוקפו התקנון החדש המדבר על הנגשת אתרי אינטרנט לאנשים עם מוגבלות, שהרעיון מאחוריו הוא שכל גולש מכל חלקי האוכלוסייה, יוכל ליהנות מהשימוש והתכנים באתר האינטרנט שלכם בצורה שווה ואופטימלית ככל האפשר. כך למשל עלתה החשיבות של הנגשת אתרים לבעלי מוגבלויות שונות, שיוכלו לגלוש ולצרוך את תכני האתר שלכם ללא מגבלה וחסמים כלשהם.

מדוע חשוב להנגיש אתרים לבעלי מוגבלויות?

אנשים בעלי מוגבלויות נדרשים לעתים רבות באורח חיים שונה מהאדם הממוצע ורבים מהם אף נזקקים לעזרים שונים על מנת להתגבר על אותן מוגבלויות ולאפשר אפשרות לגלוש באתרים באופן מלא וללא הפרעות. בשנים האחרונות בתי עסק, בניינים ומתחמים שונים משקיעים מאמצים לייצר סביבה מונגשת ובטוחה כאשר במקביל עלתה החשיבות להנגשת אתרי אינטרנט ולא רק בגלל החוק, אלא כדי לייצר מרחב מאפשר, מקבל ומכיל, המספק הזדמנויות שוות לכולם.

היתרונות של הנגשת אתרים לבעלי מוגבלויות:

לצד החשיבות בביצוע הנגשת אתרים לבעלי מוגבלויות בהתאם לחוק בישראל, הרי שיש לכך יתרונות רבים ומשמעותיים נוספים:

  • הרחבת קהל הלקוחות שלכם – ישנם למעלה ממיליון אנשים עם מוגבלות מסוגים שונים. מדובר במספר לא מבוטל של קהל פוטנציאלי עבורכם, אשר יכול להפוך ללקוחות קבועים שלכם, אוהדים, עוקבים, משתפי תוכן, ממליצים ועוד.
  • חוויית משתמש – הנגשת האתר מספקת לכלל הגולשים שלכם חוויית משתמש ומאפשרת גלישה נוחה, מהירה ויעילה באתר שלכם.
  • קידום אורגני – העבודה שתבצעו כדי להנגיש את האתר תסייע בהיבטים נוספים שלו כמו למשל בקידום האורגני של האתר בגוגל. בגוגל מקפידים להציג את התוצאות הטובות ביותר לגולשים והעובדה שהאתר שלכם מונגש ומסודר תסייע גם כן בתיעדוף האתר שלכם במנוע החיפוש.

עוד שירותים שאנו מספקים:

תוסף נגישות אתרים>>

בדיקת נגישות לאתר אינטרנט >>

איך אתר מונגש יכול לסייע?

אתר מונגש יכול לסייע למגוון רחב של אנשים עם מוגבלות באוכלוסייה. לדוגמה: בעלי ליקויי שמיעה יוכלו לקרוא את התוכן, להאזין ולצפות בו בצורה אטרקטיבית וברורה יותר.  אנשים עם מוגבלות מוטורית יוכלו ליהנות מאתר מונגש ששם דגש על עיצוב נגיש ויצירת חוויית משתמש ברמה הגבוהה ביותר. עבור חולי אפליפסיה למשל חשוב יהיה לאפשר שינוי בצבעי האתר, רמת הבהובים ובהירות. אנשים הסובלים מליקוי ראיה יוכל לבקר באתר שלכם ולהבין מה החומר שאתם משתפים הרבה בזכות התאמות שונות המבוצעות עבור קהל זה.

איך מנגישים אתרים?

הנגשת אתרים לבעלי מוגבלויות תתבצע בצורה מקצועית על ידי חברה מנוסה המתמחה בהנגשת אתרים בקלות ובמהירות, על פי התקנים הנדרשים בחוק. ניתן לבצע הנגשת אתרים באמצעות תוסף לאתר שלכם וכן באמצעות מנגיש אתרים מקצועי ומתכנת שיבצע את ההתאמות הנדרשות בעמודי האתר. בעוד ישנם תוספים חינמיים פשוטים להנגשה ברמה מסוימת הרי שייתכן ואינם מכסים את מכלול ההתאמות הנדרשות לצורת הנגשת האתר על פי החוק. לצורך כך אנו בנגיש אקספרס נוכל לסייע לכם עם הנגשה מהירה, קלה ומלאה של האתר שלכם. הנגשת אתר מתאימה גם לאתרי תדמית, אתרי מסחר ואתרים אחרים במגוון פלטפורמות הקיימות כיום בשוק, זאת על מנת להנגיש בהתאם לתקן 5568AA מטעם מכון התקנים הישראלי. לפרטים נוספים צרו קשר ונשמח לעמוד לשירותכם.

למידע נוסף מלאו פרטים או חייגו עכשיו 072-3976-425

"*" אינדוקטור שדות חובה

שדה זה מיועד למטרות אימות ויש להשאיר אותו ללא שינוי.