׳נגיש אקספרס׳ היא חברה להנגשת אתרים ברשת הפועלת מתוך הבנה שזכותם של אנשים עם מוגבלויות לקבל גישה לכול שירות ומידע, לא רק בזירה הפיזית אלא גם בזירה הווירטואלית המתקיימת באינטרנט. יועץ נגישות אתרי אינטרנט הוא איש המקצוע המצויד בידע ובכלים המקצועיים והטכנולוגיים הנדרשים כדי שהאתר שלכם יהיה נגיש בהתאם לחוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלויות!

האינטרנט, שהוא המקום שבו אנשים יכולים למצוא כל דבר שהם רוצים לדעת או לקנות, שינה את הדרך שבה אנחנו חיים, לומדים ומתקשרים. אבל עדיין יש דבר אחד שאנשים רבים נאבקים בו בעת השימוש באינטרנט, וזו הנגישות!

היתרונות של שירותי יועץ נגישות אתרי אינטרנט

חלק מהאתרים או מהמוצרים הדיגיטליים השונים, מתוכננים מלכתחילה עם חשיבה כוללנית על נגישות, אבל עדיין רבים אחרים לא זוכרים או לא מודעים לכך שהנגישות צריכה להילקח בחשבון בעת בניית האתר. מצב כזה יכול להוביל לתסכול של אותם משתמשים הזקוקים להתאמות מיוחדות כדי שיוכלו להשתתף באופן מלא בחוויית האתר שלכם.

שירותי הייעוץ של מומחה נגישות באינטרנט מציעים לכם יתרונות חשובים, הנה שניים לדוגמה:

  1. יועץ נגישות עוזר לעצב ולבנות מוצרים ותכנים דיגיטליים שהם נגישים לכולם

נגישות לכולם היא חיונית. אחרי הכול, גישה למידע, לשירותים ולמוצרים בפורמט המועדף וללא מחסומים, היא זכותו הבסיסית של כל אדם. יועץ נגישות אתרי אינטרנט יעזור לכם לעצב ולבנות את המוצר הדיגיטלי שלכם, כך שיהיה נגיש לכולם.

הבחירה בתוסף נגישות מותאם לפלטפורמה של האתר, עשויה להמחיש את ההכלה והאחריות החברתית של העסק שלכם. ערכים שכאלה מועדפים על ידי צרכנים שיבחרו במותגים שמפגינים התנהלות חברתית ערכית ואחראית על פני מותגים אחרים.

הנגישות מציעה לכם לא רק יתרון תחרותי, אלא גם הגנה מפני תביעות נזיקין מצד גולשים שנפגעים מאתרי אינטרנט שאינם מונגשים על פי דין!

  1. יועץ נגישות יכול לספק לאתר בדיקות פונקציונליות להערכת הנגישות

ייעוץ להנגשת אתרים ניתן על ידי מומחים הבקיאים בכול היבט שיש לבדוק כדי להבטיח שהאתר הדיגיטלי שלכם אכן נגיש כנדרש בחוק. הם משלבים בדיקות ידניות, אוטומטיות ופונקציונליות, כדי להעריך ביסודיות את רמת הנגישות של המוצר המקוון שלכם, ולתקן כל בעיה שדורשת טיפול.

למעשה, הסטנדרטים לנגישות באינטרנט כוללים פתרונות נגישות די פשוטים, כמו שימוש בחלופת טקסט לתמונות, תמלול של טקסט או כתוביות לתוכן אודיו/ויזואלי, כדי להבטיח שהטקסט קריא או שהאתר פועל באופן הצפוי.

למרות שאולי נראה לכם שאלה דברים שאתם יכולים לעשות בעצמכם, עדיין עדיף להשאיר את המשימה החשובה הזו לאנשי המקצוע המצוידים בידע הנדרש להתמודדות עם המורכבות של המוגבלויות השונות.

לבסוף, החברה שלנו, ׳נגיש אקספרס׳, מציעה לכם ליווי מקצועי על ידי יועץ נגישות אתרי אינטרנט, מומחה בתחום, שיבטיח שהאתר שלכם יהיה מונגש כנדרש בחוק. המטרה שלנו היא לוודא שכול אדם באשר הוא יוכל להשתמש באתר הנגיש שלכם, ושאף לקוח פוטנציאלי לא יישאר שם בחוץ רק בגלל שהמוגבלות שלו הקשתה עליו להשתמש באתר שלכם.

למידע נוסף מלאו פרטים או חייגו עכשיו 072-3976-425

"*" אינדוקטור שדות חובה

שדה זה מיועד למטרות אימות ויש להשאיר אותו ללא שינוי.