whatsapp
באנר עליון של נגישות אינטרנט
תמונה של הנגשת אתר MAGENTO

פלטפורמת MAGENTO היא פלטפורמה וותיקה ומקצועית לבנייה ולניהול של אתרי מסחר אלקטרוני, אתרי איקומרס, המבוססת על קוד פתוח וקיימת בענף משנת 2008. פלטפורמת מג'נטו מציגה יכולות מתקדמות, יציבות וקדמה טכנולוגית ומתאימה לאתרי איקומרס המציעים תפוצה רחבה ומכירות בחו"ל, סל מוצרים נרחב ותחלופת מידע ונתונים ודורשים יישומים טכנולוגיים מתקדמים לניהול ולמעקב.

הנגשת אתר MAGENTO מבוצעת באמצעות יישום של תוסף נגישות האחראי לאופטימיזציה של האתר, התאמה נפרדת של כל עמוד מוצר, יישום שיווקי, מידע ושירותים אחרים, הן לצרכים הייחודיים של אנשים עם מוגבלות, והן לדרישות האיכות והקידום של מנועי החיפוש, בראשם גוגל.

מי מחויב בתוסף הנגשת אתר MAGENTO

הנגשת אתרים היא חובה חוקית החלה על אתרי שירותים, מידע ומסחר בישראל ומוטמעת בפרק העוסק בהנגשה בחוק שוויון הזדמנויות לאנשים עם מוגבלויות. בין אם מדובר באתר מסחר העוסק במכירות דרופשיפינג של מוצר בודד ובין אם בחברה מקומית המציעה מגוון רחב של מוצרים בקווי ייצור, הפצה ומשלוח עצמאיים, חובת הנגשת אתר MAGENTO ואתרים בפלטפורמות אחרות, חלה על בעלי האתר/העסק כחובה חוקית ומוסרית כאחד.

כל הדרכים ליישום הנגשת אתר MAGENTO

מאחר ופלטפורמת MAGENTO היא פלטפורמת אתרים בקוד פתוח הניתנים לשינוי על ידי המפתח, אפשרויות יישום ההנגשה הן רבות וכוללות פיתוח עצמאי של פתרונות נגישות נדרשים ליישום באתר (הליך שעשוי להיות ארוך ויקר ואף לפספס את דרישות החוק וחובות התקן), או לחילופין הטמעת תוסף נגישות מובנה המותאם לפלטפורמה ומיושם בהתאמה אישית למאפייני האתר.

ניתן למצוא ברשת ובאתר מג'נטו תוספי נגישות חינמיים- הניתנים להתקנה על גבי אתרי מסחר קיימים או בתהליך הקמה. תוספים אלו לרוב יכללו הנגשת אתר בסיסיות לטובת אנשים עם מוגבלות, אולם אינם כוללים את כלל ההנגשות הנדרשות, אינן עומדות בדרישות תקן חובת נגישות 5568 ברמה AA מטעם מכון התקנים הישראלי וחושפות את בעלי האתר לתביעות נזיקין אימתניות.

כאשר תפריט הנגישות הוא חובה גם באתרי מסחר אלקטרוני, חברות שונות פיתחו תוספים למג’נטו שיוסיפו תפריט נגישות לאתר. את התוספים האלו ניתן להתקין בתוך המערכת וכך נוצר פתרון נוח ושימושי לבעלי אתרים שאינם בקיאים בקוד. במקום לפנות למפתח שיתכנת עבורם תפריט נגישות למג’נטו – הם יכולים לרכוש ולהתקין תוסף נגישות שמבצע את אותה הפעולה.

יתרונות בביצוע הנגשת אתר MAGENTO

הנגשת האתר היא אמנם חובה חוקית המבוססת על זכותם של אנשים עם מוגבלות בישראל לקבלת שירותים ומידע באופן המותאם לצרכים ולמגבלות שלהם, ללא אפליה ותוך שמירה על כבודם ועצמאותם. יחד עם זאת, בעלי אתרי מסחר רבים מצאו כי הנגשת החנות הדיגיטלית בכל פלטפורמה, טומנת בחובה יתרונות רבים נוספים:

  • הנגשת האתר מתבצעת תוך שמירה על עיצובים קיימים, מיתוג, שימור ושיפור חוויית המשתמשים והגולשים.
  • אתרים מונגשים הם אתרים בעלי פוטנציאל קידום אורגני גבוה יותר, וזוכים ליתרון טבעי במיקומי החיפוש בגוגל.
  • במדינת ישראל חיים למעלה מ-1,100,000 אנשים עם מוגבלות. התאמת אתר המסחר באמצעות הנגשה מיטבית עבורם, מגדילה את פלח השוק, החשיפה למוצרים וכפועל יוצא את מכירות האתר ורווחיות העסק.
  • הנגשת אתר MAGENTO ניתנת ליישום בכל שלב, לרבות על גבי אתרים פעילים, אתרים בעלי תוסף נגישות שאינו מותאם ו/או אינו עומד בחובות התקן.

לסיכום:

חשוב לדעת כי אתר אשר אינו מונגש לאנשים עם מוגבלות חושף את בעליו לתביעות נזיקין בסך 50,000 ₪ ללא הוכחת נזק, תביעות פופולריות בבתי המשפט בישראל, המקודמות על ידי עורכי דין העוסקים באיתור אתרים לא מונגשים או בעלי הנגשה שאינה מספקת, ככלי לעשיית הון.

תוסף נגישות לאתרי  MAGENTO מבית נגיש אקספרס מותקן על גבי כל עמוד ויישום באתר, בפיקוח וניהול של מורשה נגישות ותוך עמידה בכלל חובות התקן, בעלות חד פעמית וללא תשלום חודשי, ומגן על בעלי האתר מפני תביעות באמצעות חותם רשמי של מורשה נגישות מוסמך.

למידע נוסף מלאו פרטים או חייגו עכשיו 072-3976-425

"*" אינדוקטור שדות חובה

שדה זה מיועד למטרות אימות ויש להשאיר אותו ללא שינוי.